איך קונים טבעת אירוסין

כל אשה, כבר מגיל שלוש בערך יודעת איך תיראה החתונה שלה. איך יראה החתן, אילו תכונות יהיו לו, מה הוא ילבש, מה היא תלבש, איפה יתחתנו, מה יאכלו, מי יהיו המוזמנים, וכמובן, איך תיראה הטבעת. חתונה וכל הקשור בכך עבור אישה הוא אירוע מאוד יוצא דופן וייחודי שיזכר לכל החיים, בתקווה שיהיה אירוע חד פעמי. אחד החלקים החשובים בכל עניין החתונה הוא כמובן הצעת הנישואין. רכישת טבעת הנישואין היא תורה שלמה בפני עצמה, ועל מנת להקל קמעה את מבוכתו של המתאקס הצעיר הבאנו לפניכם מדריך קצר לרכישת טבעת אירוסין.

לקלוע לטעמה של האישה

כאשר בוחרים טבעות אירוסין, חשוב מאוד לקלוע לטעמה של האישה, שכן מדובר במתנה עבורה, שהיא תנעד על אצבעה בתקווה, לשארית חייה. במידה ואנו מעוניינים לשמור על העניין בהפתעה גמורה ניתן להיעזר בחברה קרובה, אך ההמלצה החמה ביותר היא להיעזר באמא. אמא של הכלה מכירה אותה הכי טוב, ובוגרת מספיק לשמור את עניין הצעת החתונה בסוד ולא לספר לכלה כמו ילדת עשרה מתרגשת. במידה ואנו לא מעוניינים לערב גורם חיצוני אפשר פשוט לבדוק את מגירת התכשיטים של הכלה המיועדת ולנסות לקלוע לטעמה מניסיון העבר.

לקלוע בדיוק לתקציב הרצוי

מכיוון שמדובר בתחום שאינו תחום מבחינה מספרית כדאי מאוד לקבוע תקציב יעד ולעמוד בו, שכן זוהי רק ההתחלה של שנה שלמה של הוצאות. רצוי לבחור טווח מחירים, מחיר רצפה ומחיר גג ולקבוע מה יגרום לנו לשלם את מחיר הגג ולא את מחיר הרצפה, כלומר על אילו איכויות נוכל ונרצה לשלם יותר.

לבחור את המקום הנכון לרכוש את הטבעת

רכישת טבעת יהלום היא משימה מורכבת ולא פשוטה בכלל. במיוחד כשמדובר בטבעת שאמורה להישאר על אצבעה של הכלה במשך כל חייה. כדי לוודא שאנו רוכשים טבעת שאין בה פגמים, כדאי לוודא שאנו רוכשים אצל סוחר יהלומים מוסמך. ניתן לוודא זאת על ידי בקשה מהמוכר להצגת תעודה המאשרת לו לעסוק בסחר וממכר יהלומים ותעודת חבר בבורסת היהלומים. כדאי מאוד גם לוודא כי המקום בו אנו רוכשים הוא מקום מומלץ, שהטבעות הנמכרות בו הן באחריות, וכי האחריות תקפה ומכובדת.

לוודא שלא עובדים עלינו

    איכותו של יהלום נמדדת במספר אופנים אותם לנו לאנשים הרגילים קשה לבדוק. על מנת לבדוק את איכותו של יהלום יש לדרוש תעודת בדיקה ממעבדה גמולוגית. לעתים גם מבקשים לחרוט על היהלום באופן מיקרוסקופי את מספר התעודה השייכת ליהלום על היהלום עצמו.

    תגובות

    פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

    סוגי יהלומים – איזה יהלום מתאים לך ?

    הצעות נישואין בלתי נשכחות

    רכישה נכונה של עגילי יהלומים