איך לבחור תליון יהלומים

כאשר אנו מעוניינים לרכוש תליון יהלומים ישנם מספר היבטים מרכזיים אליהם כדאי להתייחס בעת הרכישה. מכיוון שמדובר ברכישה כלכלית רבת היקף ברוב המקרים, בחירת תליון יהלומים צריכה להיעשות בצורה דקדקנית וקפדנית. לא פעם ולא פעמיים קרו מקרים בהם נרכשו תליונות יהלומים שלא הטעימו לטעמה של מקבלת המתנה, שנשברו, שאיכות היהלום בהם לא הייתה גבוה, או שבכלל לא היה מדובר ביהלום.

הפתעה!!!

ראשית עלינו להבין האם מדובר בהפתעה או לא. אם אנו רוכשים תליון יהלומים יחד עם האדם שאמור לענוד אותו, או שאנחנו אלה שעונדים אותו ורוכשים אותו, קליעה לטעם העיצובי של העונדת תהיה פשוטה מאוד. במידה ומדובר בהפתעה ניתן להיעזר בחברה קרובה, במכרה, או אפילו באמא על מנת לוודא כי הטעם נכון ועומד על דיוקו. בנוסף, ניתן לקבל רושם כללי מהתבוננות בקופסת התכשיטים של עונדת התליון המיועדת ולמצוא מוטיב מרכזי או טעם מחבר.

סוגי תליוני יהלומים

ישנם סוגים רבים מאוד של תליונות יהלומים אותם ניתן לבחור, ויתרה מכך, ניתן אף להזמין תליון יהלומים בעיצוב אישי מצורף מומחה לעניין, וזאת במידה ויש לנו רעיון איתו אנחנו באים ואותו אנו רוצים לממש ולראות על הצוואר של עונדת התליון. סגנון תליון היהלומים הקלאסי והנפוץ ביותר נקרא תליון יהלום סוליטר, מהמילה סולו, כלומר מדובר בתליון אשר במרכזו יהלום בודד. כמובן שאין הגבלה על אופי התליון עצמו במקרה זה, אך הכוונה היא כי במרכזו עומד יהלום אחד בודד. על פי רוב, סגנון זה של תליונות יכיל יהלום גדול שאמור לבלוט על פני שאר התליון. בסגנון זה עומד בפני הצורף חופש פעולה גדול בהרבה מסגנונות אחרים בעיצוב בסיס המתכת עליו מוטבע היהלום היחיד העומד זקוף וגאה במרכזו. אמנם זהו הסגנון הקלאסי ביותר, אך זהו סגנון מקורי, מרגש ומפתיע, כאשר מבצעים אותו נכון ישאיר כל אחד נפעם ונרגש.

בחירת הצורף הנכון

    מאוד חשוב לבחור את האדם הנכון לביצוע העבודה. ניתן לקבל המלצות מחברים או ממשפחה, וכמובן לבקש לראות עבודות קודמות. אין ספק שכל צורף יגיד לכם שהוא הכי טוב ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, ואף יציג עצמו בחזה נפוח קמעה כי עולם היהלומנות נושא עימו סוג של יוקרה, לפעמים מעושה ולפעמים יוקרה שיש בה ממש. עם זאת, כדאי לבצע בדיקות רקע מקיפות לפני שבוחרים את הצורף הנכון על מנת למנוע מקרי שרלטנות.

    תגובות

    פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

    סוגי יהלומים – איזה יהלום מתאים לך ?

    הצעות נישואין בלתי נשכחות

    רכישה נכונה של עגילי יהלומים