טבעות יהלומים בעיצוב אישי

יהלומים הן החברים הטובים ביותר של האישה, אמנם יש כאלה שיחלקו על אמרה זו, אבל כל מי שראה את הפרצוף על הפנים של אישה המקבלת יהלומים, לא משנה אם זה בטבעת, בתליון או בכל תכשיט אחר, יבין כי אכן האמרה נכונה. פעמים רבות נשים ירצו לקבל טבעות יהלום אותן הן עיצבו. רעיון מקורי או מיוחד, שחזור של טבעת עתיקה מימי קדם או של קרובת משפחה מכמה דורות אחורה, או אפילו עיצוב שהגיע בחלום. כל אלו יכולים להפוך לטבעת יהלום מעוצבת אישית.

לדעת בדיוק מה אנחנו רוצים

עוד לפני שמחפשים את הצורף המתאים לביצוע העבודה יש לוודא כי אנחנו סגורים על הדרישות של עצמנו ויש לנו את החזון העתידי של איך הטבעת אמורה להיראות. רצוי להיעזר בשרטוטים, וכמובן גם במידות. כדאי לבחור את סוג החומר או החומרים איתם רוצים לעבוד וכמו כן גם את הצבעים ואת שיטת העבודה. ככל שנספק לצורף הנבחר יותר פרטים וכמה שיותר מדויקים על הטבעת שלנו, יצירת טבעות יהלומים בעיצוב אישי תהיה מלאכה קלה הרבה יותר עבורו.

אמן בעל שם ידוע

כאשר בוחרים צורף שיצור עבורינו טבעות יהלום בעיצוב אישי, כדאי ללכת על מישהו שיודע מה שהוא עושה, ואין חכם כבעל הניסיון. צורף מומחה אשר ביצע בעבר עבודות עיצוב טבעות אירוסין כנראה צבר לעצמו שם, או לפחות מאגר לקוחות מרוצים. אין זה בושה לבקש מהצורף כמה מספרי טלפון של לקוחות אשר הוא ביצע עבורם את העבודה בעבר ולשאול את חוות דעתם על טיב העבודה שביצע.

תיק עבודות קודמות

כל צורף שמכבד את עצמו מחזיק באמתחתו תיק עבודות קודמות המציגות את העבודות שביצע בעבר. במידה ואין לכם עיצוב משלכם או שהעיצוב אינו גמור ניתן לקבל רעיונות חדשים מתיק העבודות אשר הצורף יציג לכם. מהתבוננות בתיק העבודות של הצורף ניתן ללמוד הרבה מאוד על אופי עבודתו של הצורף, וגם על טעמו וסגנונו האישיים.

אחריות על העבודה

מכיוון שמדובר בעבודה אישית המותאמת בדיוק לצרכי הלקוח ולא במוצר מפעל, חשוב מאוד לוודא כי יש אחריות על העבודה. לא רק על ידי הצגת השאלה לצורף עצמו, אלא גם על ידי בירור בקרב לקוחות העבר שלו על טיב האחריות והעבודה עצמה. כלומר, האם בכלל השתמשו באחריות (דבר המעיד על טיב עבודה לקוי) ובמידה וכן, האם הצורף הסכים להעניק את השירות המקובל במסגרת האחריות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי יהלומים – איזה יהלום מתאים לך ?

הצעות נישואין בלתי נשכחות

רכישה נכונה של עגילי יהלומים