הצעות נישואין בלתי נשכחות

מתכננים להציע נישואין לבחירת לבכם אבל מתלבטים כיצד לעשות זאת? מי מביניכם שאינו מסתפק בהצעת נישואין שגרתית יכול להיעזר ברשימה שהכנו כאן ולקבל רעיונות להצעת נישואין מיוחדת, מאתגרת ובלתי נשכחת. זכרו לבדוק, לפני שתצאו לדרך, האם ההצעה שתכננתם היא מתאימה והאם תהיה חוויה מרגשת ומהנה (ולא מפחידה, חלילה) גם לבת/בן זוגכם, וכמובן – בדקו שלא שכחתם לארוז גם טבעת אירוסין . שיהיה בהצלחה!

הצעות נישואין בסגנון ברודווי:

הטרנד הכי לוהט , בדרך כלל הצעה שכזו תהיה מעין הפקה שתצריך משאבים לא מעטים וחברים רבים שמוכנים להתגייס למשימה היצירתית. אלמנט ההפתעה כאן הוא זה שהופך את כל העסק לסוחף ומרגש. ההצעה יכולה להיות על הדשא, בים, בקניון או אפילו בפארק שעשועים ; היא תתחיל לרוב בריקוד בהפתעה ("פלאש מוב") אליו יתווספו עוד ועוד רקדנים שרק לפני רגע היו עוברי אורח תמימים ; אחרי שהריקוד תופס תאוצה (לעיתים יתווספו לריקוד עוד תזמורת נגנים, זמרים, או זיקוקי-די-נור) – יצא החתן המיועד ממקום מסתורו, ינגב דמעה מעיני אהובתו הנפעמת, יכרע ברך, יוציא טבעת אירוסין ויציע לה להינשא לו. ברחבי הרשת תוכלו למצוא תיעוד של עשרות הצעות נישואין מושקעות כאלו – ואם אתם כבר מתקשרים לחברים ומשננים צעדי ריקוד אל תשכחו לצרף להצעה טבעת אירוסין מרשימה.

ואם יש לכם את זה ואתם יודעים לרקוד אז גם הצעת נישואין בסגנון הזה יכולה להיות מרגשת במיוחד:

הצעות נישואין מתחת למים :

אם תמיד רציתם להרגיש איך זה לנשום מתחת למים – תוכלו לשלב הצעת נישואין עם צלילת היכרות. אחרי שתקבלו הסבר ותלבשו את כל הציוד הדרוש ילוו אתכם למעמקים מדריך צלילה וצלם. שם, בין אלמוגים מרהיבים ודגים צבעוניים, כשסביבכם שורר שקט קסום, תוכלו להוציא טבעת אירוסין וגם שלט קטן בו תכתב השאלה החשובה. מקומות מומלצים בעולם לצלילה – ים סוף, הים הקריבי, השונית הגדולה באוסטרליה, חופי תאילנד, הוואי.

הצעות נישואין בסטייל אווירי :

חוויה מאתגרת (בכל זאת, לרוב מדובר בטיסה במטוסים קלים שרגישים לכל משב רוח) ולא פחות רומנטית שתספק לכם לוקיישן מדהים להצעת נישואין כשאתם בגובה העננים, נופים קסומים תחתיכם, השמש עוד רגע שוקעת ויוצרת גוונים מדהימים בשמיים, כוסות יין משובח בידיכם, ואז אתם פונים לבחירת לבכם משתפים באהבתכם העזה ורצונכם לחיות יחד לעד, מוציאים טבעת אירוסין ושואלים את השאלה המרגשת מכל. אם תרצו, תוכלו להיעזר בשירות שמציעים חברות אירועים למיניהן ולהכין שלט עצום עם הצעת נישואין שתחלפו מעליו בזמן הטיסה. מסלול הטיסות הפרטיות יכול להיות מעל שמי הארץ וישנה אפשרות לשוט גם מעל לים התיכון לעבר יעדים כקפריסין או יוון.

הצעות נישואין במקום העבודה :

הצעות נישואין במקום העבודה יכולות להיות מקוריות ומרגשות אך גם מביכות.. ולכן חשוב להתאים אותן לאופי של מקום העבודה. במקרה אחד, ביקש מנהל בית ספר מאחת המורות לצאת משיעור ולעבור ללמד בכיתה אחרת. כשנכנסה לכיתה השנייה נעמדו מולה מספר תלמידים שהחזיקו שלטים ובהם נכתבה הצעת הנישואין. המורה ההמומה תהתה במשך כמה רגעים מה בדיוק רוצים ממנה אותם תלמידים ואז נכנס לכיתה בן זוגה ובידו אריזה קטנה ובה טבעת יהלומים . המורה הנרגשת עד כדי דמעות השיבה להצעה בחיוב, לקול מחיאות הכפיים של תלמידיה וחבריה המורים.

הצעות נישואין תחת מעצר:

אם להתנסח בעדינות, מעצרים וחקירות לא ידועים בשל האווירה הרומנטית שהם משרים, אבל יש כאלו ששום דבר לא יעצור אותם מכוונתם להציע נישואין. כך למשל, בשנת 2010, נעצרה צעירה אמריקאית בשם מייגן בגין נהיגה בשכרות. כמקובל בעת מעצר נלקחו צילומים של העצורה, אך בשונה מהתמונות המוכרות של אותו רגע משפיל – תמונות המעצר של מייגן דלפו לרשת וזכו לתגובות נדהמות. עם פרסום התמונות מייגן קיבלה הזמנות לדייטים והצעות נישואין רבות מכל רחבי העולם. מייגן אשר לא הבינה על מה המהומה סביבה – סירבה בנימוס לכל ההצעות.
עוד הצעת נישואין מהז'אנר, התרחשה בפברואר 2013 במעבר חוצה-שומרון. בחור בשם ניר רצה להיות יצירתי במיוחד ובשיתוף עם גורמים במשרד הביטחון הפיק הצעת נישואין לא שגרתית במיוחד. ניר וחברתו הגיעו למחסום, שם אנשי משמר הגבול הורו לו לעצור את מכוניתו ולצאת מרכבו בשל חשד לדריסה. שני בני הזוג הובהלו כביכול לחדר חקירות, כשבדרך ל"חקירה" המפוברקת הובילו את החברה ההמומה לשביל ובו כתובת אש בה נכתב "הינשאי לי". בהמשך השביל חיכו לה ניר עם טבעת אירוסין והמון חברים שתיעדו את ההצעה.

הצעות נישואין מהסרטים :

אם אתם חובבי קולנוע תוכלו להפתיע את בחירת לבכם בהצעות נישואין בתוך האולם ממש. בשיתוף עם בית הקולנוע, יש מי שהצעת הנישואין שלו כיכבה בזמן הפרסומות כקדימון (טריילר) מושקע לסרט אליו יצאה זוגתו עם ידידיה ; בסיום הסרטון עלה "המציע" לבמת האולם והגיש לאהובתו טבעת אירוסין. גם אלו שהעדיפו להישאר בבית ולצפות בסרט על הספה הזוגית בסלון לא קופחו – אחד הרעיונות המקסימים שמצאנו היה של בחור שנעזר בתוכנת עריכה והוסיף כתוביות משלו לסרט הרומנטי בו התעתד לצפות עם זוגתו. ברגע הראשון היא לא הבינה מדוע השתבש התרגום, אך בהדרגה הבינה כי הכיתוב מכוון אליה – כשסובבה את ראשה כבר ראתה את בן זוגה מגיש לה טבעת אירוסין. המשקיעים ביניכם יוכלו להשתמש ברעיון של בחור אמריקאי שהמחיז בעזרת חברים ומשפחה סצנות רומנטיות מתוך סרטי אהבה מפורסמים – ובסיום ביקש את ידה של אהובתו הנרגשת.

ואם בא לכם לסגור עניין, למה לא ללכת על זה עד הסוף ולשלב הצעת נישואין מרגשת יחד עם חתונה בלתי נשכחת:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי יהלומים – איזה יהלום מתאים לך ?

רכישה נכונה של עגילי יהלומים