רכישה נכונה של עגילי יהלומים

מזה מאות שנים נחשב העגיל לאביזר אופנתי, הנענד על האוזניים באמצעות קליפס או דרך השחלתו לחור שנעשה בתנוך האוזן. בתרבות המודרנית, אפשר לומר דיי בנחרצות כי עגילים הינם אקססורי חובה של נשים ; ולמרות גודלם, העגילים בעלי השפעה, לעיתים מכרעת, על ההופעה החיצונית. קיימים סוגי עגילים רבים ויצירתם יכולה להיעשות תוך שימוש במגוון רב של חומרים – אחד מהם הוא יהלום. אנו רגילים לחשוב על יהלום בהקשר של טבעת אירוסין, אך אבן החן היפיפייה הזו הינה שימושית לא פחות בתכשיטים אחרים – ובעגילים במיוחד. עגילי יהלומים קיימים בסגנונות רבים ויכולים להתאים גם למראה קז'ואל, וגם למראה מתוחכם, אלגנטי ומגונדר. בשל מיקומם הבולט בפנים, עגילי יהלומים נוטים להאיר את פני העונדת אותם ולשדרג את הופעתה בהתאם.

כיצד לרכוש עגילי יהלומים:

כמו בכל רכישה של תכשיט איכותי, על אחת כמה וכמה תכשיט בו משובץ יהלום, ובמקרה זה – עגילי יהלומים, חשובה התאמתם למבנה הפנים של מי שעתיד להשתמש בהם. שימוש נכון ובחירה מתאימה של עגילים יכולים לסייע בטשטוש פגמים או הדגשת יתרונות. מומלץ לשים לב במיוחד לגוון העור, מבנה הפנים, אורך הצוואר וסוג השיער בטרם רוכשים עגילי יהלומים – על מנת לרכוש את התכשיט המחמיא ביותר. שני הסגנונות המרכזיים והנפוצים יותר של עגילי יהלומים הם עגילי יהלום קלאסיים ועגילי יהלום נופלים:

עגילי יהלום קלאסיים – הסגנון הקלאסי מאופיין בעיצוב פשוט ואלגנטי, היוצר תכשיט אופנתי שמתאים לכל מראה. על פי רוב ישובץ בעגיל הקלאסי יהלום אחד בודד ונוצץ, במשקל מינימאלי של שליש קראט.

עגילי יהלום נופלים - סגנונם של עגילי יהלום נופלים מתאפיין קודם כל בכך שהם משתלשלים מהאוזן ולא צמודים לתנוך, ולאורכם משובצים מספר יהלומים בווריאציות שונות. אורכם של עגילי יהלומים נופלים מגוון ונע בטווח שבין עגיל הקרוב לאוזן ועד עגיל בקרבת הכתף. עגילים אלו מתאימים בדרך כלל ללבוש ערב, אירועים ומסיבות.

כדאי להחזיק בבית בשני סוגי עגילים אלו אשר מתאימים לקשת רחבה של אירועים. עבור המתלבטים המעוניינים לרכוש זוג אחד בלבד – עגילי יהלום קלאסיים, צמודים לאוזן, נחשבים לשימושיים ביותר. פרט לשני אלו קיימים סגנונות נוספים של עגילי יהלומים אותם תוכלו להכיר במאמר – סגנונות של עגילי יהלומים.

לסיום:

זכרו, רכישת עגילי יהלומים אינה שונה מרכישת טבעות אירוסין , או כל תכשיט אחר בו משובצים יהלומים – והינה כהשקעה לכל החיים. עגילי יהלום אמורים ליצור אפקט זוהר המאיר את פני העונד אותם, לכן, הקפידו לבחון את איכות היהלום – משקלו בקראט, טיב חיתוכו, מידת ניקיונו ואופן שיבוצו בתכשיט. כמו כן, חשוב וכדאי להתאים את היהלום לגוון המתכת של העגיל. בחירה בזהב לבן מצריכה יהלום כמה שיותר נקי ; גוון של זהב צהוב, לעומת זאת, מצהיב מעט את היהלום ועל כן מאפשר להתפשר על צבעו ורמת הניקיון שלו. כמובן, שמומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע ולרכוש התכשיט דרך בית עסק מוכר, אמין ומקצועי. בהצלחה!


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי יהלומים – איזה יהלום מתאים לך ?

הצעות נישואין בלתי נשכחות