סוגי טבעות אירוסין

 טבעות אירוסין קיימות בקשת רחבה של סגנונות, כך שכל זוג, לפי טעמו, יכול לבחור את הטבעת המושלמת ביותר עבורו. טבעות האירוסין הנפוצות ביותר משובצות יהלום בודד או מספר יהלומים בעיצוב קלאסי או מודרני. אם בכוונתכם להזמין טבעת אירוסין ייחודית בעיצוב אישי שלכם או לבחור טבעת מתוך קטלוג, דעו כי עיצוב הטבעת עשוי להשפיע מאוד על מחירה ועל כן חשוב וכדאי להכיר את הסגנונות הנפוצים.

טבעות אירוסין בעיצוב סוליטר :

טבעת אשר במרכזה משובץ יהלום אחד גדול. טבעות אירוסין המעוצבות בסגנון סוליטר נחשבות לקלאסיות, סולידיות ולפופולאריות ביותר. בטבעות הסוליטר ניתן להתאים ולשבץ יהלום מרכזי בהתאם לתקציב ועל כן הן פונות לקהל יעד רחב יותר.


טבעות אירוסין בעיצוב סוליטר

טבעות אירוסין בעיצוב טוויסט :

עיצוב מודרני של טבעות אירוסין אשר מסמל נצחיות. צורתה של מתכת הטבעת איננה יוצרת מעגל סגור אלא בעלת עיקול ("טוויסט"). משום עיצובה הייחודי, טבעת זו יוצרת אשליה של נוכחות, ולכן מאפשרת שיבוץ של יהלום קטן יחסית הממוקם מעל ומתחת לשתי קצוות המתכת. כמו כן, ניתן לשבץ מספר יהלומים קטנים לכל אורך המתכת.


טבעות אירוסין בעיצוב טוויסט

טבעות אירוסין בעיצוב פאווה (Pave) :

טבעות בעיצוב פאווה הכוונה לטבעות אירוסין מרשימות בהן משובצים בצפיפות יהלומים רבים היוצרים מעין מראה של 'שטיח' נוצץ. מלאכת השיבוץ של היהלומים מצריכה דייקנות ומקצועיות רבה ועל כן, על אף היותן פופולאריות, מחירן של טבעות בעיצוב פאווה גבוה.


טבעות אירוסין בעיצוב פאווה

טבעות אירוסין בעיצוב בלתי נראה (Invisible) :

טבעות אירוסין יוקרתיות למראה בהן משולבים מספר יהלומים בצמידות רבה זה לצד זה ומעניקים אשליה כי מדובר ביהלום אחד גדול.


טבעות אירוסין בעיצוב "בלתי נראה"

טבעות אירוסין בשיבוץ אבני צד :

שיבוץ יהלומים קטנים לצד היהלום המרכזי בטבעות אירוסין (למשל, תוספת לטבעת בעיצוב סוליטר). בשל גודלם, עלותם של יהלומי הצד זולה יחסית, אך האפקט שלהם מרשים מאוד משום שהם מפארים ומגדילים את היהלום המרכזי.


טבעות אירוסין בשיבוץ יהלומי צד

טבעות אירוסין בעיצוב וינטאג' :

טבעות אירוסין יפיפיות עם נגיעות נוסטלגיות. טבעות אלו תופסות שתי ציפורים במכה – הטבעת והיהלום הינם חדשים וגם תהליך העבודה, החיתוך, הליטוש והשיבוץ נעשה בכלים מודרניים ; יחד עם זאת, טבעות בעיצוב וינטאג' מצליחות לשמר ולשדר יופי וסגנון הייחודי לשנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20.


טבעות אירוסין בעיצוב וינטג'

טבעות אירוסין בשיבוץ שלושה יהלומים (Three Stones Rings):

טבעת יהלומים מיוחדת ומרשימה המשובצת בשלושה יהלומים זה לצד זה. היהלומים בטבעות אירוסין אלו מסמלים שלוש תקופות בחיי בני הזוג – עבר, הווה ועתיד. לעיתים היהלום המרכזי יהיה בולט וגדול יותר – משום שהוא מסמל את התקופה החשובה ביותר – ההווה.


טבעות אירוסין בשיבוץ 3 יהלומים

טבעות אירוסין בעיצוב נצח (Eternity) :

טבעות אירוסין אלו משובצות יהלומים לאורך כל הטבעת בצפיפות או ברווחים קלים ביניהם. היקף היהלומים מסמל אהבה אינסופית ונצחית. הבעייתיות שיש בטבעת זו עשויה להיווצר במידה ומעוניינים להרחיב או להקטין את הטבעת – משימה מורכבת ביותר. לכן, מומלץ, להותיר מעט מקום פנוי ולא לשבץ את הטבעת לגמרי עד הסוף.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי יהלומים – איזה יהלום מתאים לך ?

הצעות נישואין בלתי נשכחות

רכישה נכונה של עגילי יהלומים